Helpoiten otat meihin yhteyttä täyttämällä alla olevan lomakkeen.
Kieletär Inari
Pässirovantie 35
99910 Kaamanen
+358 40 7484846
kieletar@gmail.com
kieletar.net/
1519371-4
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 31.8.2021 alkaen.
Kieletär Inari
Pässirovantie 35
99910 Kaamanen
+358 40 7484846
kieletar@gmail.com
kieletar.net/
1519371-4
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa tai tilisiirtona ohjeiden mukaan. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Voit valita mieleisen maksutavan kassalta.
Paytrail
Paytrailin maksutavat: Suomalaiset verkkopankit, Visa & Mastercart, Mobiilimaksut: Mobilepay & Pivo
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Tilisiirto/Lasku PDF
Voit maksaa tilauksen myös tilisiirtona. Maksa tilaus sähköpostiisi tulevien ohjeiden mukaan. Tilaus otetaan käsittelyyn ja lähetetään kun siirto näkyy kaupan pankkitilillä.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä toimituskulut on esitetty.
Posti ja nouto Kaamasesta
Tarjoamme Postin pakettipalvelut. Kaikki tilaukset lähetetään postipakettina. Toimitustavan hinta on 6,00 €. Emme toimita tilauksia ulkomaille, ellei asiasta sovita erikseen sähköpostitse.
Halutessaan asiakas voi noutaa tilauksen Kaamasesta veloituksetta.
Kun tilaus on lähetetty, saat tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen linkin/seurantakoodin, jolla pääsee seuraamaan tilauksen kulkua. Mikäli lähetys jostain syystä viivästyy, olemme yhteydessä sähköpostitse.
Toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta ja vastaanottajan osoitteesta. Jos kaikki menee putkeen, on normaali toimitusaika 3–7 arkipäivää.
Käsittelemme tilaukset 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jouluna päivittäin. Postipaketit matkustavat Kaamasesta noutopisteeseen yleensä 3–4 päivässä.
Jos tuote on ostettavissa verkkokaupassa, se löytyy saman tien varastosta, jos tuotteen tiedoissa ei muuta mainita.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Kieletär Inari
Pässirovantie 35
99910 Kaamanen
+358 40 7484846
kieletar@gmail.com
kieletar.net/
1519371-4
Kieletär Inari ei vastaa viivästyksistä tai muista vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisista esteistä (force majeure). Tällaisia voivat olla mm. lakot, viranomaisten päätökset, häiriöt kuljetuksissa tai henkilökunnan sairastuminen.
Kieletär ei vastaa Postin kulkemisen hidasteluista eikä tilanteesta, jossa Posti kuljettaa lähetyksen muualle kuin toivottuun toimituspisteeseen. Myyjä vastaa tuotteesta kuljetuksen aikana. Vaurioitunut lähetys on hyväksyttävä palautusperuste. Ilmoitathan vaurioituneesta lähetyksestä viipymättä Kielettärelle.
Kadonneet lähetykset pyritään ensisijaisesti jäljittämään Postin avulla. Mikäli lähetystä ei löydy 4 viikon kuluessa katoamisilmoituksen jättämisestä, voidaan kauppa perua ja kauppasumma palautetaan tilaajalle kokonaisuudessaan.
Kieletär Inarille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Voit tutustua tuotteisiin 14 päivää
laskien vastaanottopäivästä. Mikäli et syystä tai toisesta ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa
sen postitse tai Inarin alueella henkilökohtaisesti erikseen sovittuun paikkaan. Sinun ei tarvitse
perustella palautusta, mutta palautus on maksuton vain, jos tuotteessa on jotain, esim. kuljetuksessa
syntynyttä, vikaa. Olisi mukava tietää mikä meni mönkään, jotta voimme kehittää toimintaamme.
Palautamme kaikki saadut suoritukset toimituskuluja lukuun ottamatta, jos perut tilauksen. Jos perut vain osan tilauksesta, palautamme suoritukset peruttujen tuotteiden osalta.
Huomaathan, että noutopisteestä noutamatta jätetty lähetys ei ole hyväksyttävä palautus/peruutus tilaukselle (KSL 6 luku). Veloitamme säilytysajan loppumisen jälkeen meille palautuneista lähetyksistä toimitus- ja käsittelymaksua 16,90 – 25,90 (sis. alv.) lähetyksen koon mukaan.
Voit vaihtaa tuotteen toiseen samanlaiseen jos tuotteessa on virhe tai esimerkiksi malli on väärä. Tuotteen voi vaihtaa maksutta yhden kerran. Ilmoita vaihdosta meille ja toimi palautusohjeiden mukaan.
Jos tilaat yhdellä tilauksella useampia tuotteita, voit vaihtaa tai palauttaa vain osan tuotteista.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.